Sprekers
Dit zijn de sprekers van Emerce Recruitment 2025.
In deze sessie vertelt Alice hoe Schiphol Group naast online contactmomenten juist ook kiest voor offline activaties. Om geinteresseerden letterlijk te laten ervaren hoe het is om bij Schiphol Group te werken.
De sessie belicht interne uitdagingen, zoals het overtuigen van diverse stakeholders en het ontwikkelen van een schaalbare oplossing die in alle landen toepasbaar is.
150.000 sollicitanten per kwartaal; dat is de schaal waarop Albert Heijn mensen werft. Daar hoort een platform bij dat geen enkele drempel opwerpt. De oplossing?
Tijdens deze workshop zullen Marnix de Groot en Sjoerd Burger de uitdagingen van de energiesector / infrasector van zowel Alliander als Rijkswaterstaat bespreken, met een focus op het tekort aan 60.000 technici. Vervolgens werk je samen met andere werkgevers aan het opstellen van een strategie voor de arbeidsmarkt tot 2030.
Hoe moet in de komende jaren de rolverdeling tussen AI en het menselijk brein eruit zien om tot optimale beslissingen te komen?
Je leert hoe je een AI-assistent ontwerpt die jouw werk efficiënter en creatiever maakt. Met een bewezen raamwerk ga je direct aan de slag en bouw je jouw eigen Custom GPT.
Vesteda heeft in de afgelopen jaren een ijzersterke werknemers tevredenheid opgebouwd. Hierbij ligt het sturen op het zijn van een High Performance Organisation aan ten grondslag.
Tijdens deze workshop zullen Marnix de Groot en Sjoerd Burger de uitdagingen van de energiesector / infrasector van zowel Alliander als Rijkswaterstaat bespreken, met een focus op het tekort aan 60.000 technici. Vervolgens werk je samen met andere werkgevers aan het opstellen van een strategie voor de arbeidsmarkt tot 2030.
In deze keynote deelt Marlene de Koning de resultaten van een wereldwijd onderzoek van PwC, uitgevoerd in opdracht van het World Economic Forum (WEF), over de impact van Generatieve AI (GenAI) op de toekomst van werk.
In een tijd waarbij we allemaal met dezelfde tools, op zoek zijn naar het zelfde talent, is het alleen je eigen merk dat zich onderscheid van de rest.
Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?
Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?
Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?
Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?
TikTok is allang meer dan dansjes en virale trends. In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe TikTok effectief kan worden ingezet om Gen Z (en millennials) te werven.
In de masterclass neuro-recruitment duik je in het brein van je sollicitant.
Hoeveel geschikte kandidaten mis je door alleen naar diploma's te kijken? Er is zoveel meer talent beschikbaar dan je denkt. Kandidaten die precies kunnen wat je organisatie nodig heeft.
In deze sessie leer je hoe je met server-side tracking en een doordachte consent management strategie blijft voldoen aan privacywetgeving, terwijl je betrouwbare inzichten behoudt in je wervingscampagnes.
150.000 sollicitanten per kwartaal; dat is de schaal waarop Albert Heijn mensen werft. Daar hoort een platform bij dat geen enkele drempel opwerpt. De oplossing?
In deze sessie kijken we naar oerprincipes, die in de moderne samenleving nog steeds gelden en leer je hoe je teams en medewerkers kunt ondersteunen.
In deze sessie nemen Timon en Sytse je mee in de ontwikkeling van de recent gelanceerde werkgeversbelofte en talent hub van Team EIFFEL. Ze delen inzichten over de implementatie van skills-based hiring en laten zien hoe AI wordt ingezet als carrièrecoach.
In deze sessie nemen Timon en Sytse je mee in de ontwikkeling van de recent gelanceerde werkgeversbelofte en talent hub van Team EIFFEL. Ze delen inzichten over de implementatie van skills-based hiring en laten zien hoe AI wordt ingezet als carrièrecoach.
In deze breakout nemen Mees en Jaap je mee in de nieuwste ontwikkelingen rondom Recruitment Marketing Automation (RMA) en laten ze zien hoe AI recruitmentprocessen slimmer, sneller en effectiever maakt.
In deze breakout nemen Mees en Jaap je mee in de nieuwste ontwikkelingen rondom Recruitment Marketing Automation (RMA) en laten ze zien hoe AI recruitmentprocessen slimmer, sneller en effectiever maakt.
Tijdens de sessie vertellen Mattheüs Nubé en Rob Lode hoe het sollicitatiegedrag verandert en waarom Swipe4Work dé innovatieve vacature-app is. Wij maken solliciteren en werven leuker, eerlijker en sneller! Rob Lode was tot afgelopen maand in dienst bij een gewaardeerde klant van Swipe4Work en heeft inmiddels de overstap gemaakt naar Swipe4Work. Op basis van zijn klantervaring vertelt hij hoe Swipe4Work bijdraagt aan de recruitmentstrategie.
Tijdens de sessie vertellen Mattheüs Nubé en Rob Lode hoe het sollicitatiegedrag verandert en waarom Swipe4Work dé innovatieve vacature-app is. Wij maken solliciteren en werven leuker, eerlijker en sneller! Rob Lode was tot afgelopen maand in dienst bij een gewaardeerde klant van Swipe4Work en heeft inmiddels de overstap gemaakt naar Swipe4Work. Op basis van zijn klantervaring vertelt hij hoe Swipe4Work bijdraagt aan de recruitmentstrategie.
In deze sessie deelt Matthijs Metzemaekers van Carv een heldere blauwdruk voor een slimme integratie van AI in het recruitmentproces. Met praktijkvoorbeelden en concrete handvatten laat hij zien hoe je als recruiter vandaag de eerste stappen kan maken om klaar te zijn voor de toekomst.