Sprekers

Dit zijn de sprekers van Emerce Recruitment 2025.

Alice Zeijlemaker
Schiphol Group

In deze sessie vertelt Alice hoe Schiphol Group naast online contactmomenten juist ook kiest voor offline activaties. Om geinteresseerden letterlijk te laten ervaren hoe het is om bij Schiphol Group te werken.

Rethink the future? Zet je deuren letterlijk open voor talent
René Drummen
Just Eat Takeaway.com

De sessie belicht interne uitdagingen, zoals het overtuigen van diverse stakeholders en het ontwikkelen van een schaalbare oplossing die in alle landen toepasbaar is.

Case Salariscalculator: Verhoogde kandidaatkwaliteit door slimme tool
Maarten Bokhoven
Albert Heijn

150.000 sollicitanten per kwartaal; dat is de schaal waarop Albert Heijn mensen werft. Daar hoort een platform bij dat geen enkele drempel opwerpt. De oplossing?

Albert Heijn: 150.000 sollicitanten per kwartaal, 99% conversie
Sjoerd Burger
Rijkswaterstaat

Tijdens deze workshop zullen Marnix de Groot en Sjoerd Burger de uitdagingen van de energiesector / infrasector van zowel Alliander als Rijkswaterstaat bespreken, met een focus op het tekort aan 60.000 technici. Vervolgens werk je samen met andere werkgevers aan het opstellen van een strategie voor de arbeidsmarkt tot 2030.

Bereid je voor op de arbeidsmarkt en de werknemer van de toekomst
Ap Dijksterhuis
Schrijver "Het slimme onbewuste"

Hoe moet in de komende jaren de rolverdeling tussen AI en het menselijk brein eruit zien om tot optimale beslissingen te komen?

Het brein versus AI
Martin van Kranenburg
ChatGPT als tweede Brein

Je leert hoe je een AI-assistent ontwerpt die jouw werk efficiënter en creatiever maakt. Met een bewezen raamwerk ga je direct aan de slag en bouw je jouw eigen Custom GPT.

Bouw je eigen ChatGPT
Renée Verhulst
Vesteda

Vesteda heeft in de afgelopen jaren een ijzersterke werknemers tevredenheid opgebouwd. Hierbij ligt het sturen op het zijn van een High Performance Organisation aan ten grondslag.

High Performance Organisation en loyaliteit bij Vesteda
Marnix de Groot
Alliander

Tijdens deze workshop zullen Marnix de Groot en Sjoerd Burger de uitdagingen van de energiesector / infrasector van zowel Alliander als Rijkswaterstaat bespreken, met een focus op het tekort aan 60.000 technici. Vervolgens werk je samen met andere werkgevers aan het opstellen van een strategie voor de arbeidsmarkt tot 2030.

Bereid je voor op de arbeidsmarkt en de werknemer van de toekomst
Marlene de Koning
PwC Nederland

In deze keynote deelt Marlene de Koning de resultaten van een wereldwijd onderzoek van PwC, uitgevoerd in opdracht van het World Economic Forum (WEF), over de impact van Generatieve AI (GenAI) op de toekomst van werk.

De impact van Generatieve AI op werk
Pol Hoenderboom
DDB Amsterdam

In een tijd waarbij we allemaal met dezelfde tools, op zoek zijn naar het zelfde talent, is het alleen je eigen merk dat zich onderscheid van de rest.

Laat in de zoektocht naar talent, je merk eens harder voor je werken
Michiel Martens
De Selectie

Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?

Paneldiscussie: Wat wil de recruiter?
Dennis Denekamp
Fygi

Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?

Paneldiscussie: Wat wil de recruiter?
Koen Roozen
HetRecruitingKantoor

Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?

Paneldiscussie: Wat wil de recruiter?
Edwin de Jonge
Timetohire

Tijdens deze paneldiscussie op Emerce Recruitment gaan experts in gesprek over de vraag: Wat wil de recruiter nu eigenlijk?

Paneldiscussie: Wat wil de recruiter?
Feie Verouden
ClickTok

TikTok is allang meer dan dansjes en virale trends. In deze interactieve sessie laat Feie zien hoe TikTok effectief kan worden ingezet om Gen Z (en millennials) te werven.

TikTok als wervingskanaal voor Gen Z
Martijn den Otter
Neurofactor

In de masterclass neuro-recruitment duik je in het brein van je sollicitant.

Masterclass Neuro-recruitment
Alvera Lubbers
Indeed

Hoeveel geschikte kandidaten mis je door alleen naar diploma's te kijken? Er is zoveel meer talent beschikbaar dan je denkt. Kandidaten die precies kunnen wat je organisatie nodig heeft.

De kracht van skills-based werven
Richard Hage
Recuitment Marketeers

In deze sessie leer je hoe je met server-side tracking en een doordachte consent management strategie blijft voldoen aan privacywetgeving, terwijl je betrouwbare inzichten behoudt in je wervingscampagnes.

Future proof tracking voor recruitment websites
Dirk Driessen
GetNoticed

150.000 sollicitanten per kwartaal; dat is de schaal waarop Albert Heijn mensen werft. Daar hoort een platform bij dat geen enkele drempel opwerpt. De oplossing?

Albert Heijn: 150.000 sollicitanten per kwartaal, 99% conversie
Sebastiaan Hartog
Chief Health Officers (partner van Urban Sports Club)

In deze sessie kijken we naar oerprincipes, die in de moderne samenleving nog steeds gelden en leer je hoe je teams en medewerkers kunt ondersteunen.

Hoe je oerprincipes kunt gebruiken voor een gezond werkklimaat
Sytse Kooistra
Kaliber

In deze sessie nemen Timon en Sytse je mee in de ontwikkeling van de recent gelanceerde werkgeversbelofte en talent hub van Team EIFFEL. Ze delen inzichten over de implementatie van skills-based hiring en laten zien hoe AI wordt ingezet als carrièrecoach.

Van ‘werken bij’ naar ‘worden bij’
Timon Gerritsen
Team EIFFEL

In deze sessie nemen Timon en Sytse je mee in de ontwikkeling van de recent gelanceerde werkgeversbelofte en talent hub van Team EIFFEL. Ze delen inzichten over de implementatie van skills-based hiring en laten zien hoe AI wordt ingezet als carrièrecoach.

Van ‘werken bij’ naar ‘worden bij’
Mees van Velzen
MrWork

In deze breakout nemen Mees en Jaap je mee in de nieuwste ontwikkelingen rondom Recruitment Marketing Automation (RMA) en laten ze zien hoe AI recruitmentprocessen slimmer, sneller en effectiever maakt.

Automation aan het stuur: optimaliseer recruiter- en kandidaatervaring
Jaap Konter
MrWork

In deze breakout nemen Mees en Jaap je mee in de nieuwste ontwikkelingen rondom Recruitment Marketing Automation (RMA) en laten ze zien hoe AI recruitmentprocessen slimmer, sneller en effectiever maakt.

Automation aan het stuur: optimaliseer recruiter- en kandidaatervaring
Mattheüs Nubé
Swipe4Work

Tijdens de sessie vertellen Mattheüs Nubé en Rob Lode hoe het sollicitatiegedrag verandert en waarom Swipe4Work dé innovatieve vacature-app is. Wij maken solliciteren en werven leuker, eerlijker en sneller! Rob Lode was tot afgelopen maand in dienst bij een gewaardeerde klant van Swipe4Work en heeft inmiddels de overstap gemaakt naar Swipe4Work. Op basis van zijn klantervaring vertelt hij hoe Swipe4Work bijdraagt aan de recruitmentstrategie.

Bereik Generatie Y & Z met de vacature-app van Swipe4Work!
Rob Lode
Swipe4Work

Tijdens de sessie vertellen Mattheüs Nubé en Rob Lode hoe het sollicitatiegedrag verandert en waarom Swipe4Work dé innovatieve vacature-app is. Wij maken solliciteren en werven leuker, eerlijker en sneller! Rob Lode was tot afgelopen maand in dienst bij een gewaardeerde klant van Swipe4Work en heeft inmiddels de overstap gemaakt naar Swipe4Work. Op basis van zijn klantervaring vertelt hij hoe Swipe4Work bijdraagt aan de recruitmentstrategie.

Bereik Generatie Y & Z met de vacature-app van Swipe4Work!
Matthijs Metzemaekers
Carv

In deze sessie deelt Matthijs Metzemaekers van Carv een heldere blauwdruk voor een slimme integratie van AI in het recruitmentproces. Met praktijkvoorbeelden en concrete handvatten laat hij zien hoe je als recruiter vandaag de eerste stappen kan maken om klaar te zijn voor de toekomst.

Hoe werkt de recruiter van de toekomst?
Bas Westland
Moderator

Hande Depeli
Moderator

Marco Dalmeijer
Moderator