Laat in de zoektocht naar talent, je merk eens harder voor je werken
Hoe laat je in de strijd om nieuw talent, je eigen merk harder voor je werken.
Pol is een merkenbouwer pur sang en is in zijn dagelijks leven als creatief directeur elke dag bezig om met onvergetelijke reclame mensen te bewegen en merken te bouwen die zich onderscheiden van de concurrentie.
En dat is precies hoe je ook naar je eigen recruitment zou moeten kijken. In een tijd waarbij we allemaal met dezelfde tools, op zoek zijn naar het zelfde talent, is het alleen je eigen merk dat zich onderscheid van de rest.

Pol Hoenderboom
Met meer dan 250 prijzen op zijn naam en een voortdurende inzet om zijn kennis te delen via gepassioneerde lezingen en presentaties, heeft Pol Hoenderboom zich bewezen als een van de meest succesvolle en inspirerende creatieve leiders van de Nederlandse reclamewereld.
Voordat hij in begin 2021 terugkeerde naar Europa, werkte hij bij BBDO New York als SVP Creative Director voor klanten als M&M’s, AT&T, Dunkin, Bacardi en Downtown Records. Pol was verantwoordelijk voor meerdere bekroonde campagnes, waaronder de baanbrekende ‘Live Looper’-muziekvideo, die bijdroeg aan het behalen van ‘s werelds meest prestigieuze reclame prijs: Agency of the Year bij de D&AD, One Show en de Webby Awards.